torsdag 5 mars 2009

Ofrivillig bloggpaus!

Jag har varit utan internet några dagar, Paxa råkade visst gnaga lite på den långa förlängningssladden vi har mellan huvudtelefonen i köket och kontoret där vi har datorn, så det är ett litet hål på sladden. Och de senaste dagarna har internetanslutningen varit stendöd, men nu ikväll har det funkat i ett par korta omgångar...Försökte installera det trådlösa modemet vi hade liggande sen tidigare(vi tog bort det för det blev så slö uppkoppling), men det funkade inte utan att ha en aktiv uppkoppling...får se om jag lyckas med det snart, för just nu orkar jag inte ta tag i det, särskilt som jag inte riktigt vet hur det ska installeras...så blir det tyst igen, härifrån, så vet ni vad det beror på....



Satt och rensade lite bland bildlänkarna till olika utlottningar för en stund sedan...och råkade ta bort den till "hemma hos mig" som lottade ut en lampkjol(har jag för mig att det var), innan jag ens hade gått in där och kollat vem som vann, och nu hittar jag inte dit igen, har försökt googla men hittar den inte...Någon som vet vart jag ska hitta den?



Hittade förresten datorsladden till min nya kamera häromdagen! Yippi!!! Så nu kan jag ta bättre bilder och visa er...Hade ju fotat en del innan sladden försvann, sånt som jag hade tänkt visa, men just nu känns dom bilderna ganska inaktuella...Men jag har några att visa er, från när jag "pimpade" mina blockljus på köksbordet, här är dom:






För övrigt så jobbar jag för fullt med att få Paxa rumsren, det har varit helt hopplöst, hon har helst velat göra ifrån sig inne...Men idag har det funkat rätt bra, hon har inte sagt till, men hon har åtminstone passat på att göra ifrån sig ute....Innan har man kunnat vara med henne ute i trädgården hur länge som helst utan att något hänt, och sen bara en stund efter man kommit in så har hon gjort både det ena och det andra....*grrrrr*
På tisdag har vi fått en tid åt henne hos veterinären för det är dags för hennes vaccination, får se hur det går...

Och så en liten bild av Malin som gömmer sig bakom en bukett tulpaner! Tycker bilden är lite söt!



Vill passa på också att uppmana er att kommentera inläggen! Det vore jättekul med ett litet avtryck från er som tittar in här, har ni inget google konto så är det bara att klicka att man vill kommentera anonymt! Fast då kan det ju vara kul om ni avslutar kommentaren med ert namn så jag vet vem som skrivit! *ler'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar