söndag 8 mars 2009

Musik eller inte?

Jag har funderat ett tag på om jag ska ha musik som startas automatiskt på bloggen eller inte, vad tycker ni? Själv tycker jag ofta att det är mysigt att komma till bloggar med musik, så länge det inte är "skränig" musik, utan lite lagom lugn och mysig musik...samtidigt så blir det ju lite krångligt när jag ju ibland lägger youtubeklipp på bloggen, då måste man ju först scrolla ner för att stänga av musiken innan man kan lyssna på videoklippet...snälla hjälp mig med hur jag ska ha det...Kommentera gärna under det här inlägget...

1 kommentar:

  1. Själv tillhör jag skaran som stänger ner sidor med musik och animationer typ flaxande fåglar mm. Föredrar stilren och enkel design så att innehållet på sidan får tala. Men det är ju jag det. :)

    SvaraRadera