lördag 21 mars 2009

Ny lampa



Igår var jag och hämtade ut paketet med vår nya kökslampa och överkastet. Och idag hjälpte maken mig att sätta upp lampan, jag tycker den är jättefin. så här ser det ut kring vår matplats i köket nu, här kan ni även se hur jag placerade "plankan" jag köpte på Tradera för lite sen...



så här såg det ut med gamla lampan, (bilden togs i januari, precis efter att jag satte upp mina nya gardiner)


Visst blev det mycket snyggare med en ny lampa? Jag är jättenöjd!
Beträffande det nya överkastet så tror jag att det ska få ligga kvar i förpackningen, tills vi skaffat
en ny säng, nu när vi inte får hem den som jag beställde för en vecka sen, så håller jag på att spana efter en annan, men jag har fortfarande inte hittat nån som jag gillar så mycket som den romantic sängen som tyvärr visade sig vara slut, men jag har en säng jag funderar på iallafall, den är också vit, tillräckligt låg i huvudgaveln, och så har den ingen fotgavel heller...fast den är inte lika fin som den andra var....Nåja, jag får fundera lite till på det.

1 kommentar:

  1. jättefin lampa, den gjorde sig verkligen bra i erat kök. kramisar Malin

    SvaraRadera