söndag 8 mars 2009

Använd det du har + utlottning!

Så nu har jag gjort mitt första bidrag till använd det du har utmaningen!

Det blev ett bulligt vitt hjärta med bruna detaljer ! Jag är ju inte så van att sy, men jag tycker det blev ganska bra ändå, det ska ju synas att det är handgjort, eller hur?




För att fira att jag lyckats göra mitt första handgjorda hjärta, så lottar jag även ut det...så vill du ha en chans att vinna det här hjärtat så skriver du en kommentar här i inlägget , vill du ha två chanser att vinna så vill jag att du länkar hit på din blogg med bilden, men skriv då också i kommentaren att du även har länkat så jag vet om det!
Tävlingen avslutas den 31/3 !

Ska bli spännande att se hur många som vill vinna hjärtat!

8 kommentarer:

  1. Vill gärna vara med och länkar!
    Måste bara påpeka att tävlingen kanske avslutas den 31.3?

    Lotta

    SvaraRadera
  2. Kul att du vill vara med i min tävling! Snart är det dragning - den 15 mars.

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du tävlar hos mig! Lycka till, och då jag är inne hos dig kniper jag naturligtvis en lott på ditt fina hjärta!

    Kram,
    Therese

    SvaraRadera
  4. Klart jag vill vinna!!!!! Älskar ju hjärtan....

    SvaraRadera
  5. Och jag vill också gärna vara med, superfint hjärta. Kramisar Malin

    SvaraRadera
  6. Vilket vackert hjärta!
    Det vinner jag gärna :)
    Men vet inte om jag kommer ihåg att länka...

    Trevlig helg!
    //oxå med i marsutmaningen.

    SvaraRadera
  7. är svag för hjärtan så jag är med och tävlar...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera