onsdag 18 mars 2009

depp...sängproblem!

Jag skrev ju för några dagar sen, att jag beställt en ny säng från Ellos...vit och fin var den...men nu gick jag in på mina sidor på ellos, tänkte kolla om dom skickat den ännu...Och vad tror ni jag ser på min order? Sängen är slutsåld....*suck* så ledsen jag blir...När jag beställde på nätet så stod det att det fanns ett fåtal kvar, och den kom med på min order...så jag trodde ju den fanns fortfarande...tråkigt att dom har så dåligt uppdateringssystem så man inte kan se med en gång om en vara är slutsåld eller inte...Nu har jag gått och glatt mig för att jag snart skulle få hem den nya sängen som jag blivit så förälskad i....*snyft, snyft* Jag som letat så länge efter en lämplig säng, eftersom vi har snedtak i sovrummet, och vi kan inte ha en säng med högre gavel än ca 90 cm....Och huvudgavel vill jag ju ha, men ingen fotgavel...och så ska det helst vara en vit säng...till ett rimligt pris...Och ellos sängen uppfyllde alla kraven....Nån som har nåt bra förslag på en annan säng?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar