fredag 6 mars 2009

Använd det du har - marsutmaningen!

Hittade den här utmaningen som Bea på Beas barnslikheter har startat. Tänkte att det kan vara kul att testa. Jag är ju inte den som syr en massa, jag är inte ens riktigt vän med min symaskin som jämt strular...Inte heller har jag mycket tyger och sånt hemma...Men jag tänkte att jag testar ändå, jag har några små projekt som jag vill göra så....
Så här skriver Bea om utmaningen:



Nu är det dags igen, tjejer! :-D
Förra gången var vi inte mindre än sexton stycken medpysslerskor som flitigt använde oss enbart av det vi samlat på oss i våra lådor och skåp under en månads tid.
Vi var jätteduktiga och det kändes så BRA efteråt.
Nu ska vi ta tag i den där knapplådan som riskerar att svämma över igen,
tygerna som vi köpt in för att "de var bra att ha" och slutföra de
där projekten vi så länge tänkt att vi skulle göra "någongång"
.Häng på vetja!
Reglerna är som följer:
1. Vi använder enbart material vi har hemma (sytråd är det dispens på)
2. Vi försöker pyssla undan en sak varje vecka under mars månad.
3. Vi väljer själva om vi kan tänka oss att lotta ut något/några saker av
det vi gjort på vår blogg mot att de tävlande tipsar om det
utlottade hantverket på sin blogg. (Valfritt)
4. Vi lägger upp "Använd det du har" loggan på vår blogg så
vi lätt ser vilka våra medpysslerskor är.
5. Meddela ditt deltagande till http://beasbarnslikheter.blogspot.com/
Där läggs länkar till varje deltagare ut så man kan följa sina
medpysslerskors projekt för tips, peppning och inspiration!
Oavsett om du väljer att bli medpysslerska i utmaningen eller inte,
så blir vi jätteglada om du skulle vilja tipsa om "Använd det du har" på
din blogg och bifoga ovanstående logotype i din blogg.
Lycka till, tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar