måndag 8 mars 2010

Vårteckensutmaningen, andra veckan!

Ja, den veckan som gick, gav inte mycket hopp om vår tycker jag. Det blev kallt igen, och snöade litegrann också....Fast igår så sken solen, och smälte bort lite snö, fast att temperaturen låg runt nollan...

Men ett säkert vårtecken hittade jag häromdagen då jag var och handlade mat...
Dom hade plockat fram årets fröer, det hade jag väntat på...Fast i år fanns det inte så mycket att välja på i min ICA butik, så jag får nog bege mig till nån mer trädgårdsinriktad butik snart. Men dom här köpte jag....


Men nu tycker jag att du ska bege dig till dom andra som är med i vårteckensutmaningen, och se vad dom har hittat för vårtecken under den gångna veckan... Klicka på loggan så kommer du till listan med dom andra deltagarna.

5 kommentarer:

  1. Ja, fröpåsar är ett riktigt säkert vårtecken och tyvärr så köper jag på mig litet för mycket varje gång. Hälsn från Blekinge!/Merja

    SvaraRadera
  2. Vårtecken, alldeles klart! Det luktar tom vår om påsarna!
    Agneta

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Kul att du vill vara med och tävla, och tack för ditt inlägg!
    Fin blogg du har, härliga bilder, jättesöta hundar! Själv har jag en Hoffe-tik på 5år, underbart med hundar!
    Jag gillar ditt upplägg på din blogg, jag har försökt att lägga till en spalt på höger sida men ej lyckats, hur gör man det?
    Ha en underbar dag! Katta

    SvaraRadera
  4. Så mycket längtan och förhoppning de finns i dessa fröpåsar. Ett sant vårtecken.
    Fia

    SvaraRadera
  5. Å visst är det härligt med doften av fröpåsar.. jag kan gå där och kolla och lukta i timmar fast jag inte köper nåt..

    SvaraRadera