lördag 20 mars 2010

Lite klädfunderingar...

Jaha, ikväll ska jag och familjen på 40årsfest...Och jag som hoppar omkring som en halt kråka..Fast det känns iallafall lite bättre idag, igår kunde jag inte alls stödja på foten...Men tror ni jag åkte iväg till doktorn? Nädå....Först på förmiddagen hade jag ingen som isåfall kunde skjutsat mig dit, och sen på eftermiddagen när jag ringde, så hade dom inga tider kvar till doktorn...

Undrar om man kan gå i jeans på 40årsfest? Jag hade tänkt köpa mig lite nytt snyggt att ha på mig, men jag har ju liksom inte kunnat ta mig nånstans de senaste dagarna. Och så känns det som om gympaskor är det enda tänkbara alternativet på fötterna just nu, och då passar det ju ändå inte med finbyxor...Så det får nog som sagt bli jeans, gympaskor och så en blus till det...

Så blir det!!!

Ha en skön fortsättning på helgen allihop!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar