måndag 8 mars 2010

Soluppgång!

Imorse (ca kvart över 6) när jag gick in från mjölkningen för att väcka barnen, så fick jag se att det var sån vacker soluppgång så jag kunde ju inte låta bli att gå ut en sväng i trädgården med kameran...

Den här veckan är vi ganska så fullbokade...Nu under förmiddagen har det odlats igen på en del cellkor...Imorgon kommer klövverkaren, likaså på onsdag...och på onsdag ska jag dessutom med Malins klass till simhallen på förmiddagen, så då får dom klara sig utan mig...På torsdag är det dags igen för vaccinering av en del djur mot blåtunga....På fredag är vi lediga, men det lär nog snart bli något bokat där också...I helgen är det vi som har hand om lagården...Plus att jag ska med Malin på microsim för första gången, det är en tävling där dom tävlar mot sig själva...Jättemånga anmälda, så det lär ta tid...

Förresten, är det någon som vill vara med i en receptstafett via epost? Jag fick ett mail om det förut, man skulle skicka mailet vidare till 10 stycken, och sen ett recept (via mail) till den överst på listan...Jag är väldigt osäker på några av dom jag skickat till om dom kommer skicka vidare...så är det någon här som är intresserad att vara med, maila mig isåfall millanp@telia.com nya recept är ju alltid kul att få, eller hur? !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar