onsdag 22 april 2009

Mycket nu

Jaha, hinner inte sitta och blogga så mycket nu...det är mycket jobb med vårbruket, och då blir det jag som får sköta det mesta med lagården, och däremellan köra reservdelar mm till dom som är ute på åkrarna och jobbar....

Igår fick jag hem boken "Tildas hus" det finns några saker där jag är riktigt sugen på att göra...Och så börjar jag fundera på allvar att senare sy ett lapptäcke...Men först tänker jag sy ett quiltat kuddfodral bara för att träna först...Och så får jag ju snart hem tygerna jag beställt från stoff och stil...Dom som jag ska sy kläder av...vet inte när jag ska hinna med allt...

Går och väntar på den nya sängen också...vill ha den nuuuu....

Förresten, jag har varit med i Zaperas undersökningspanel en tid, då får man ibland hem mail om undersökningar som man kan svara på och då tjänar man poäng som senare kan bytas mot olika saker...det finns saker från flera kända märken som tex Kitchen Aid, Rosendahl, weber mm, och saker för alla möjliga intressen...Och idag så upptäckte jag att dom fått hem saker även från Greengate...så gissa om jag ska lösa in mina poäng snart!!!!
Är du nyfiken och också vill vara med så kika här !

Nä, nu måste jag gå och stöka undan disken...Ses snart igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar