onsdag 8 april 2009



Igår när jag var och handlade så gick jag in en sväng hos "Tindra" , det är alltid kul att gå in där och se vad dom fått hem för nytt fint....Nu hade dom fått hem såna där fina kryddlådor igen+ en massa andra fint i samma stil...Jag ville ha en sån här kryddlåda redan i vintras, men hann inte köpa det då innan dom tog slut...Så nu passade jag på, och så köpte jag även en jättesöt lite träalmanacka...





Hmmm, jag behöver nog köpa lite nya fina kryddor snart, men dom här får vara i så länge, jag är sugen på att grilla snart och då kommer jag behöva min rosmarin och timjan...Just dom båda kryddorna är ett par av mina absoluta favoriter att använda färska...Dom passar så bra till så mycket tycker jag, och så doftar dom gott...Almanackan har jag sedan jag fotograferat, placerat i köksfönstret, och kryddlådan på köksbänken...fast egentligen kanske kryddorna behöver lite mer ljus...


Förra veckan var jag ju sugen på att åka till IKEA men det blev inte av, har varit mycket jobb, så jag hann aldrig det...Däremot var jag inne en sväng på Kupan häromdagen då jag var och hämtade Tessan...Då handlade jag det här, allt för bara 20:-


2 kommentarer:

  1. Vilken fin kryddlåda...Och vad jag gillar din baner, vilket härligt bröllopskort. Iaf så tycker jag att det är kul att du tävlar hos mig.

    Kram Anne

    SvaraRadera
  2. Vilken supermysig blogg du har!!!Hit kommer jag definitivt tillbaka!

    Va kul att du vill vara med och tävla om en skål från GreenGate hos mig!!!

    HA en riktigt trevlig påsk! Stor kram/H

    SvaraRadera