lördag 11 april 2009

GLAD PÅSK!

Jag vill passa på att önska alla er som läser min blogg, en riktigt Glad påsk!

Egentligen hade jag tänkt göra det här inlägget lite roligare, men jag sitter inte vid min vanliga dator, utan vid datorn ute i mjölkrummet, eftersom mitt internet inte funkar nu igen...Det är Paxa som än en gång har tuggat sönder förlängningssladden som jag har mellan telefonuttaget och modemet... tänkte jag ska åka sen och se om Mediamarkt har öppet, men det har dom nog inte, isåfall återkommer jag nog inte förrän efter påsk...
Typiskt....
Håll tummarna att jag snart är tillbaka igen!

GLAD PÅSK!!!!

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna ;-)
    Vi har ett fantastiskt strålande väder idag och
    det gäller att njuta i fulla drag.
    Hoppas att allt är bra med er alla.
    KRAM och GLAD PÅSK!

    SvaraRadera
  2. Hej! Mysig blogg du har, förstår du bor på lantbruk o det gör jag med.VI har 50 mjölkkor. Kikar definitivt in här igen! Ha en fortsatt bra påsk!
    /Lotta

    SvaraRadera