lördag 18 april 2009

Jag har vunnit!!!!

Kolla här, vad jag har vunnit hos Bea (bilden är lånad från Beas blogg)




Jag blev verkligen jätteglad, särskilt som den är handgjord av just den person som skriver bloggen som har inspirerat mig till att börja sy!!! Tack snälla Bea, för att du drog mitt namn i lottningen...

Det blir ett lite snabbt inlägg här idag, för jag har massor attt göra nu under förmiddagen, och sen åker jag och mannen min, till Markaryd för att delta i årsmöte och sen middag och fest. Anledningen att vi ska åka så pass långt för att delta är att vår hund Svenne (också kallad Ludde) vann schillermästerskapet i rävjakt även i år, så han har vunnit det 3 år i rad, och vi ska ta emot priset ikväll....Och sen efter det börjar vi resan hemåt, men ska övernatta på hotell...Bara jag och han...Utan barn...det är något som bara hänt två gånger på hela tiden sedan vårt första barn föddes för 17 år sedan...Så vi är inte bortskämda med sådant...*ler*

Nej, nu måste jag avsluta...Ha en skön fortsättning på helgen, allihop...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar