torsdag 12 februari 2009

Mitt vinterhus!



Jag testade nyss att fota vårt hus utifrån nu när det är mörkt och snöigt ute, här är resultaten från min gamla kamera en Minolta Dimage Z2, som tyvärr är ganska skakkänslig...Hmmm...på bilderna syns det ganska tydligt att ingen har haft lust att skotta än efter all snön som kom igår ...

Utan blixt



och med blixt blev det så här




Det blev bättre resultat med min nya kamera, men tyvärr har datorsladden till den försvunnit, så dom bilderna kan jag inte visa än...Blir nog till att skaffa en ny sladd, för den har redan varit försvunnen några veckor, och jag har fortfarande inte hittat den...

1 kommentar:

  1. Hej!
    Kul att du vill vara med och tävla på min blogg!

    Visst är det roligt att laborera med kameran?!

    Kram Helena /Franska Liljan

    SvaraRadera