torsdag 5 februari 2009

Lite om mig!

Tänkte berätta lite om mig själv!
Jag kallar mig alltid Millan på nätet, men heter ju egentligen Camilla. Jag bor på Öland tillsammans med min man och våra 3 barn. I somras så gifte vi oss äntligen efter att varit tillsammans i 22 år, det var en helt underbar som blivit ett minne för livet!
Sedan Januari förra året så arbetar jag hemma på gården där vi har mjölkkor och även en del får. Tidigare så jobbade jag som undersköterska inom äldrevården.
Mitt stora intresse är scrapbooking, det har jag hållit på med sedan våren 2003, de senaste åren har jag även hållit på lite med kortmakeri.
På sistone har jag även blivit intresserad av inredning, och har lite planer på sånt jag ska göra...Mest små projekt, eftersom jag inte har råd med några stora utsvävningar. Men det jag gör planerar jag att visa här...
Tja...nu vet ni lite mer om mig!
Nu måste jag ut och jobba lite!!!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Hittade till din trevliga blogg från Guldgruvans Kennel. Lycka till med din valp.
    Hälsar Christina

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du ville vara med och tävla hos mig. Lycka till :)

    Kram Josefin

    SvaraRadera