fredag 27 februari 2009

Dålig bloggare!

Länge sen något nytt inlägg nu, men jag har varit sjuk, först feber med hosta mm (hostar fortfarande) och sen fick jag problem med magen...Jag har verkligen känt mig hängig, och inte orkat varken blogga eller pyssla något. Jobbat har jag ju gjort en del, men sen har jag inte orkat mycket mer...Hmmm, i tisdags så jobbade jag från kl 04 -20. Killen som jobbar hos oss var sjuk, så vi fick ta båda mjölkningspassen själva, plus att vi däremellan vaccinerade alla idisslare på gården ( ca 500 st) mot blåtunga...givetvis hade just den dagen bokats in för det...Så snacka om att jag var trött när jag äntligen kunde avsluta jobbet för dagen...

Hinner inte skriva så mycket mer just nu, men jag återkommer i helgen med bl a lite nya bilder av Paxa och lite vårtecken, för idag har det varit riktigt vårväder här på Öland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar