onsdag 7 december 2011

Isberg och kamerastrul!!!

Igår var jag "duktig" och frostade äntligen av frysen...Något som det varit behov av väääääldigt länge, som ni ser på bilden:


Jag har konstaterat att jag nog måste lämna in min kamera på service, för den är jättelustig. Om jag tex vill fota på automatiken, så går det nästan aldrig att trycka av nån bild, så då får jag försöka mig på att ställa in manuellt, och blixten funkar inte då heller och är det dåligt ljus så blir bilderna alldeles suddiga och gulaktiga vilket hände på den här isbilden, därav att jag gjorde den svartvit....Min kamera började krångla redan då vi var på Gran Canaria, tyvärr...
Strulet med kameran gör ju också att lusten att fota temabilderna har minskat, jag har en del bilder redan som passar på en del av temana, men ändå fattas det en del, och utan en fungerande kamera så är det svårt att avsluta hela utmaningen, så jag får se hur det blir med det....Förhoppningsvis så blir det en ny omgång nästa år....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar