lördag 17 december 2011

Lite julmusik så här en vecka före jul!!!!




Så här års kommer det så mycket ny fin musik...Jag är inget fan av Justin Bieber precis, men jag tycker om musiken till den här låten, så därför tog jag med videon här...

Idag blir det ett besök på ridklubben eftersom dom ska ha lite julmarknad, ridande lucia och lite andra riduppvisningar...Kan ju bli lite mysigt...

Sen ikväll blir det att umgås med vänner...Vi ska bl a åka iväg och spela lasergame, något som jag aldrig har gjort, så vi får se hur det går med det....

Annars har det inte hänt så mycket på sistone, jag har inte mått så bra den senaste veckan, har haft mycket problem av min astma, tyvärr vet jag inte varför men jag hoppas att det snart blir bättre....

1 kommentar:

  1. hoppas det vänder så du får må lite bättre! Varm kram från mig!

    SvaraRadera