tisdag 9 februari 2010

IKEA mm!

Idag har jag varit på IKEA med min vän M och två tredjedelar av hennes döttrar!!! Jag hade ont om pengar, så det enda jag köpte blev ett nytt stort vitt underlakan till dubbelsängen, något som vi behövt fler av ett tag nu...
Fryser idag, börjar bli trött på kylan nu...Inte blir det heller bättre av att vår ved i källaren är så gott som slut, räcker väl imorgon också med lite tur...Vet inte när gubben min ska hinna åka och hämta mer, arbetsschemat är fulltecknat för närvarande. Särskilt som en av våra anställda är sjuk...
Och imorgon kommer delaval montören igen, dom har hållit på ute i lagårn och grejat hela dan idag, och samma sak blir det imorgon...Och på torsdag så ska alla kor vaccineras mot blåtunga igen, så då har vi fullt upp...
Håller tummarna att kylan försvinner snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar