torsdag 16 juli 2009

Vinnare!!!

Oj, det trodde jag ju faktiskt inte att jag skulle få så pass många som ville vara med och tävla, det blev hela 41 st. Först gick det väldigt trögt i flera dagar, men sen helt plötsligt så bara rasslade det till med kommentarer och länkningar till min tävling. Tyvärr har jag inte hunnit titta in hos er alla än, men jag har ju era länkar kvar så jag kan besöka er senare.

Och fast att det inte blev över 50 deltagande, så har jag ändå köpt två stycken vinster.
För att dra vinnare så har jag använt mig av en slumptalsgenerator, som fick slumpa fram två vinnare, och vinnarna blev

Första priset vann En mölnbobos liv

Andra priset vanns av Kashaya


Grattis till er båda!

Hör av er till mig med era adresser på min mail millanp@telia.com så kommer snart era vinster i brevlådan. Vad ni vunnit kommer jag inte avslöja här förrän efter att ni fått vinsterna...

Det var kul det här med en tävling, så det kanske snart dyker upp en ny tävling här på bloggen, så titta gärna in här ibland!

2 kommentarer:

  1. gRATTIS DÅ TILL VINNARNA O HA EN FIN SOMMAR!//eVA

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnarna och tack för tävlingen :)

    /F

    SvaraRadera