onsdag 22 juli 2009

Liten uppdatering!

Just nu är den här låten en av mina favoriter


För att lyssna på den så är det enklast om du först stänger av musiken längst ner på bloggen!

Annars så har det mest varit jobb sedan jag uppdaterade senast, vi hade hand om lagårdsarbetet själva, lördag tom måndag, och förutom själva lagårdsarbetet så var det mycket som krånglade, så jag gjorde ca 11-12 timmar lagårdsarbete per dag, och Bosse ändå mer...
Så snacka om att jag varit trött sedan dess, dessutom hade vi ett av passen igår också..Och så är jag förkyld som bara den, jättehängig, har varit det sedan i lördags...Kul att jobba så mycket då? Not! Men man har ju inte så mycket val ibland...

Så några promenader har det inte blivit. Gick en snabbrunda i fredags innan simskoleavslutningen...Under simskolan så hann Malin med att ta 12 märken, förutom dom tidigare nämnda så tog hon även, bronsmärket, hajen guld, vattenprovet, simborgarmärket och kilometermärket för 1 km(man får räkna ihop det man simmat och hon hade simmat sammanlagt ca 2 km under de här veckorna). Jag hade hoppats att hon skulle hinna med silvermärket också för hon hade kämpat så för det, men hon hade problem med längddyket som hon inte hann klara....Får se om hon klarar det till hösten, vi har tänkt anmäla henne till att vara med i Kalmar simsällskap sen i höst.

1 kommentar:

  1. Jobb och jobb jag hör aldrig annat
    Skämt och sido men vi ses ju aldrig nu för tiden, kan vi göra något åt detta tror du ;)
    vad duktig hon är Malin och kul att hon ska fortsätta i höst, det lär ge resultat.
    Ringer någon dag. Kramisar Malin

    SvaraRadera