tisdag 15 februari 2011

Gelehjärtan mm

Igår så var det Alla hjärtans dag, vi brukar inte fira det på något särskilt sätt utan kanske bara med nån blomma eller så ibland...Gubben min fick en liten blomma av mig, och så köpte jag en förpackning med ekologiska gelehjärtan...Dyr var den och inte mycket i heller, men, jag måste säga att dom hjärtanen var jättegoda. Jag gillar inte gelegodis egentligen, men dom här gav riktigt mersmak, kändes faktiskt att det inte var nåt konstgjort i dom...Så dom var värda dom extra pengarna...


Igår så var det ju även buggträning för mig och Tessan, och igår gick det faktiskt lite bättre. Det är lite rörigt med alla snurrar, och när man tycker att det äntligen börjar funka, så lägger dom givetvis till ett moment till, och då blir det rörigt igen...Men det känns inte helt hopplöst iallafall för tillfället...Men vilken skillnad det är beroende på vem man dansar med, vi gör ju så att vi skiftar hela tiden för att lära oss att dansa med olika personer, och då märker man vilken skillnad det är. En del av killarna för inte alls, och då blir det inte så bra...

Ikväll är det dags för ridning igen, lär bli kallt i ridhuset ikväll...

Förresten, jag har bestämt mig för att fortsätta med fotoinläggen på bloggen, jag fick så bra svar av några av mina trognaste läsare, som tyckte att det var kul med fotoinläggen....Tack för att ni skrev vad ni tyckte i frågan...

3 kommentarer:

  1. Jag är imponerad av att du dansar! Det verkar ju supersvårt! Men jag har å andra sidan inte tillstymmelse till motorik...
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Visst är dom goda!!!!!!!!! Så härligt att det faktiskt finns godis utan tillsatser och gift:)
    Fina bilder du tar, jättekul att kika på dom.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Sängen heter brimnes och är nog lika snygg utan gavel om man inte vill ha nåt högt bakom. Och lådorna var så praktiska!

    SvaraRadera