torsdag 20 maj 2010

Tredje projektet - använd det du har utmaningen!

Så, nu har jag äntligen fått en stund över för att sy något snabbsytt...det fick bli två dukar till TVrummet, i samma tyg som jag sydde gardinerna i, tidigare i vår...Och jag har ganska mycket av det tyget kvar, så jag har redan bestämt vad nästa projekt får bli...Och förutom det så håller jag även på med ett projekt som även passar Syutmaningen 2010....Får se vilket av dom som blir klart först....
Men här kommer en snabb bild på dukarna, jag har inte lagt dom på sin rätta plats ännu, måste städa TVrummet först innan jag lägger på nya dukar...men det får bli en annan dag...


1 kommentar:

  1. Vilka underbara bilder på kossorna! Jag känner mig som barn på nytt när jag ser dem.

    Så ni har en gård... Iiiinte ett dugg avis ;0).

    Kram/ Anna

    SvaraRadera