onsdag 12 maj 2010

Guld och pärlor!!!

Nu ikväll så har vi släppt ut fåren på betet! Tyvärr så glömde jag ta med kameran...

Men där vi släppte dom så hittade jag lite gullvivor som jag plockade....Eftersom det inte var så många (dessutom ville jag ju inte ta alla, det måste ju finnas några kvar som kan fröa av sig så det blir nya blommor) så fyllde jag ut buketten med lite pärlhyacinter sen när jag kom hem...Därav rubriken guld och pärlor!!!!



Idag har jag även fått hem hjärthängaren som jag vann hos Inredningsfrun, med i paketet låg även ett litet doftande hjärta...

Oj, nu lät det som åska, det är nog bäst jag stänger ner datorn nu då....

3 kommentarer:

  1. Grattis till den fina vinsten! Ha en fin dag! Kram Leni

    SvaraRadera
  2. Roligt att Du var inne hos mig och kikade och att Du vill vara med i min lilla utlottning.
    Nu ska jag kika vidare hos Dig.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Det är ju så härligt när man kan plocka blommor ute nu!!! Ha det gott=)KRAM

    SvaraRadera