tisdag 27 april 2010

Nya tyger!

Oj, det blir visst även ett tredje inlägg idag!!!

Det var evigheter sedan jag köpte nya tyger, men i förra veckan beställde jag lite nytt, som jag hämtade ut igår...Dom båda blommiga tygerna hade jag redan planer för, men jag har blivit lite osäker på det svarta, för det visade sig vara små "rosetter" placerade lite här och var på tyget. Så jag kommer nog göra nåt annat av det än vad jag först planerade...Dom båda är bomullstyger. det gula är ett linnetyg, jättefint...Och det grå är någon slags trikåtyg. Det grå köpte jag faktiskt via tradera. Allt det andra är från allt om handarbeteshoppen...
Hoppas på att snart få lite tid över så jag kan börja med första projektet!

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga tyger du skaffat. Speciellt dedär rosablommiga gillar jag.
    Kalvarna är ju så söta. De borde hållas sådär små alltid.
    Jag får avundsjukt titta på dina bilder hur långt våren är hos er. Vi fick lite snö idag igen, fast tur nog smälte den hastigt bort.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Fina tyger, det skall bli spännande att se vad du gör med det svarta.

    Ha en bra dag.

    SvaraRadera