tisdag 14 juni 2011

Blötdjur!

Paxa är en hund som verkligen älskar att bada...Så här såg det ut på nationaldagen, då Malin lyckades övertala mig om att vi skulle ner till dammen i vår grushåla, eftersom hon var sugen på att bada...Och då fick givetvis hundarna följa med...

Paxa:



Fina däremot är en fin dam, och skulle aldrig få för sig att hoppa ner i vattnet, hon är betydligt svårare att övertala...

Men när vi gick vidare till den större dammen och Malin också klev i vattnet, då dög det även åt Fina...Kolla in dom "tjusiga" brillorna Malin har på sig, det var dom enda hon hittade lite hastigt innan vi åkte dit, och det var inte populärt att jag fotade, så hon lär inte tycka om att den här bilden finns på bloggen...:)



3 kommentarer:

  1. Jag känner mig som Fina! Det är inte bara att bada hur som helst! ;)

    SvaraRadera
  2. Oj, den där hunden gillade att bada ser jag^^

    SvaraRadera
  3. Så häftigt kort där du liksom "fryst" Paxa mitt i hoppet. Läckert!!!

    SvaraRadera