söndag 9 januari 2011

Läser

just nu den här boken


Det är andra delen i en svensk fantasyserie...Den är faktiskt riktigt spännande...Fast så brukar jag ju gilla att läsa fantasy....

Nåt pyssel har det inte blivit den här helgen, däremot en del shopping...igår blev det ju en soffa, och idag har jag och Malin varit iväg och köpt lite ridutrustning tills hon börjar rida på tisdag...
Men det var inte lätt, jag är ju så dåligt insatt i sånt där...Men till slut så blev det ett par ridbyxor och ett par ridskor(stövlarna tyckte hon blev för trångt)...hjälm har hon en redan...Egentligen skulle hon kanske haft en egen säkerhetsväst också, men jag behöver nog ha nån med mig då som kan lite mer och vet hur den ska sitta...Som tur är så finns det ju i stallet till utlåning så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar