måndag 5 oktober 2009

Torka på bloggen!!!

Det har varit tyst från mig på bloggen länge nu...


Men jag verkar ha kommit in i en period då jag inte har så stor lust för nånting...Jag är inte sugen på att blogga, jag är inte sugen på att pyssla, inte sugen på att fixa och dona här hemma...


Har jobbat ganska mycket på sistone, varit förkyld mm, så det kanske är en bidragande orsak....


Annars har jag ju en del faktiskt som jag skulle kunna blogga om...det har bl a varit skördefest här på Öland för en vecka sen , och jag fotograferade lite då...Och så har jag testat några nya goda recept som jag skulle kunna blogga...Får se om det kommer vid ett senare tillfälle...åtminstone recepten...Det känns som om det bara blir svårare och svårare att uppdatera bloggen ju längre tid det går mellan inläggen, under tiden man väntar så blir det ju så mycket som man vill blogga om, men det bästa vore kanske att bara ta med det allra senaste, för det är ju annars så svårt att komma ikapp...


Men nu får det räcka för tillfället och jag avslutar med ett foto jag tog i Glömminge under skördefesten...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar