måndag 5 november 2012

Länge sen!!!

Nu är det verkligen länge sen jag uppdaterade senast...Många gånger har jag varit på gång
att göra det men sen har det bara inte blivit av....Det har funnits så mycket foton mm som jag
velat dela med mig, men sen har jag inte hunnit just då, och sen bara växte allt på hög....

Så nu bestämde jag mig för att bara starta om igen från nu, så det blir av att börja blogga här igen!!!!

Imorgon så blir det kalas, min äldsta dotter Therese fyller 21 år,`och det kommer hon nu fira i sitt nya
hem. Hon och pojkvännen flyttade ihop för en månad sedan...Känns nästan lite konstigt att jag inte ska fixa hennes kalas, det har jag ju alltid gjort innan!!!! ;)

Fotot härovanför tog jag förra helgen, då jag och Paxa var ute på en promenad i det vackra höstvädret....

Nog för nu, håll tummarna nu att det inte ska dröja så länge igen tills nästa livstecken från mig!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar