söndag 15 november 2009

Bild på första projektet- äntligen!

Nu så kommer här äntligen den utlovade bilden av mitt första projekt...Jag valde att göra en scarf i ett smårutigt brunt/vitt tunt bomullstyg som jag köpte i somras då stoff och stil hade rea, då köpte jag även dom små "tofsarna" som jag har sytt fast på scarfen.

Jag hade jätteproblem när jag skulle sy scarfen, maskinen krånglade och det blev inte alls snygga sömmar, som tur är syns det inte på bilden...Fast Malin blev glad ändå för scarfen!!!!


Hmmm, jag har fortfarande inte påbörjat något projekt för den här veckan, tänkte först göra några julkort, men inspiration just nu ligger på noll, tror det beror på det här grå och trista vädret, känner mig riktigt låg och har inte lust med nånting...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar